Thursday, March 5, 2009

my gurls?

"Maka tatkala Isa mengetahui keingkaran mereka (Bani lsrail) berkatalah dia: "Siapakah yang akan menjadi penolong-penolongku
untuk (menegakkan agama) Allah?"
Para hawariyyin (sahabat-sahabat setia) menjawab:
"Kamilah penolong-penolong (agama) Allah,
kami beriman kepada Allah;
dan saksikanlah bahwa sesungguhnya
kami adalah orang-orang yang berserah diri."
- Surah Ali Imran, Ayat 52 -

"Don't be dismayed at goodbyes.
A farewell is before you can meet again.
And meeting again after a moment or a lifetime
is certain for those who are friends."

- Richard Bach -
Assalamualaikum,
tak tau kenapa tiba-tiba today saya teringat kat these 2 girls.....................

three of us, once upon a time : kmys dinner

these are my gurls, my kmys besties, asma & ijan
dah brapa tahun tak jumpa ya?
is it nearly 6 years?????
& saya agak menyesal sebab for my part,
i didnt have the initiative to always keep in touch with them......... =(
dulu selalu juga email sms call,
nowadays?
haihhh~~~~~~~~~~~~~~~~
nak jadikan alasan busy, semua orang pun busy
tapi mesti cari jalan to spare some times for those dear to us right?

saya tau asma dah kerja kat pnb, & ijan is graduating her med school soon
but other than that, like are they attached already?
dah engaged ke? when are they getting married?
i don't have a clue!
i did email them bout my engagement
but i did received emails informing failed delivery
& now saya tak tau mana pergi hp numbers mereka
(sebab saya banyak kali tukar number malaysia & recently my motorola hp rosak, byk numbers dalam tu hilang, huuu)
sedehnye!

asma & ijan dearest, i'm very very sorry....................
sorry for the very the very very very looooooooong silence

mana kalian? abaw kangen................ =(
i know it's hard, but please do forgive me

i'll try to make it up to you both


maybe facebook boleh tolong saya?
hrmmmmmmmmmmmmmm..........


p.s : hari ini hujan lebat, & saya tiba-tiba rasa sayu, ga tau kenapa.....

No comments: