Friday, March 20, 2009

madu 3?

"Dan jika kamu takut tidak akan dapat berlaku adil
terhadap (hak-hak) perempuan yang yatim
(bilamana kamu mengawininya), maka kawinilah wanita-wanita (lain)
yang kamu senangi : dua, tiga atau empat.
Kemudian jika kamu takut tidak akan dapat berlaku adil,
maka (kawinilah) seorang saja,
atau budak-budak yang kamu miliki.
Yang demikian itu adalah lebih dekat kepada tidak berbuat aniaya."
- Surah An Nisaa', Ayat 3-



BEFORE MARRIAGE
He: Yes. At last. It was so hard to wait.
She: Do you want me to leave?
He: NO! Don't even think about it.
She: Do you love me?
He: Of course! Over and over!
She: Have you ever cheated on me?
He: NO! Why are you even asking?
She: Will you kiss me?
He: Every chance I get!
She: Will you hit me?
He: Are you crazy! I'm not that kind of person!
She: Can I trust you?
He: Yes.
She: Darling!

AFTER MARRIAGE
Read from the bottom going up

Assalamualaikum,
since dulu saya tak berapa suka dengan ahmad dhani
haha, maybe sebab issues yang saya dengar & lihat kat sini
bukan dia sahaja, saya pun tak suka maya & mulan
saya tak berpihak kepada sesiapa.......................
cuma tak suka dengan cerita hidup dioranglah, hahaha~
lately ni pula memang ada issue tentang majlis khitanan al, el & dul
maya kononnya tak dijemput, so u can imaginelah issue dhani-maya kecoh lagi
everyday mesti ada maya di tv, capede~~~~~~~~~
tapi saya puji ahmad dhanilah sebab dia prefer to keep quiet from infotainment
maybe jugak sebab dia tau dia guilty kot? hohoho~
ok enough bout them,
saya cuma nak kata yang saya suka jugalah lagu ni
tak tau pun lagu ni ada! haha sangat belated ok!
semalam kat tv baru tau kewujudannya
i love the rhythm! make me feel like dancing~~~
& yes, i loike i loike~~~~~~



videoclip ni lawak pun ada, ye tak? heeeeee~

No comments: