Saturday, April 18, 2009

new shoes?

"Dan hak bagi Allah (menerangkan) jalan yang lurus,
dan di antara jalan-jalan ada yang bengkok.
Dan jikalau Dia menghendaki,
tentulah Dia memimpin kamu semuanya
(kepada jalan yang benar). "
- Surah An Nahl, Ayat 9 -



"From the moment I saw you
I wanted to be inside you.
I love your smell,
the way your tongue feels,
the way you tighten and
loosen moving as I move

Mmmmmmmmmm...
I love my new shoes!"

Assalamualaikum,
tadi dja & saya ke jl. sukajadi
tujuan utama nak beli alatan kesehatan
tapi on the way balik tu usya2 kasut kuliah kat situ
Alhamdulillah dapatlah beli 2pairs of shoes......
satunya harga rp30,000, the other one rp39,900
thanxalot to dja sebab tolong saya pilih kasut
& dengan sabarnya melayan kecerewetan saya memilih
hehehe, timekasihlah dja ye ;)

one of the pairs is a bata shoes
yang interestingnya kasut ni kotak kasut tu kata luna maya's collection
saya pun tanya salesboy tu, "knapa luna maya?"
dia sengih je, huehuehue~
actually there are few other this collection's design yang lagi menarik hatiku
unfortunately takda size, sedeh sungguh.........
kasut yang saya beli ni nak kata cantik takdalah sangat
but i do like it coz it feels so comfy as i try walking wearing it
& untuk pergi rumah sakit, where it requires me to walk a lot
insyaALLAH the shoes will work well, hopefully!
oh ya, i just noticed there's a quotation kat tapak dalam kasut ni, nampak tak?

the rp 39,900 shoes ( = rm 14? )

isn't that the famous kunfu panda's quotes?

ini kasut luna maya punya ok!

siap ada tandatangan luna ye!
what's written there? : koleksi luna maya
yang nyaman, modis, berkualitas, tahan lama
& harga terjangkau, chewahhh~


my other shoes is what they call it kasut gladiator
(apa nama dia saya taktau,hehehe)
yang kelakarnya, lepas saya pulang ke rumah,
azmah datang ke kamar saya........
waktu tu barang2 shopping-an saya masih berselerakan
& dia nampaklah kasut gladiator tu.............
setelah membelek..... hehehe,
dia kata dia pun pengenlah beli satu
so i told her the location of the toko kasut
then tak sangkalah pula balik ke kamar dia azmah told feela bout the shoes
along came feela to my room, nak nengok kasut katanya
bila dah siap try tu dia pun kata dia nak beli
she said dia & intan aritu mencari kasut2 macam ni yang murah
i said i think azmah's going to jl. sukajadi petang ni
pergilah sama2............................
feela pun balik kamar...........
pastu tak sampai 5mins net-net-net datang pula farah & eima
nak nengok kasut gak kata mereka
hahaha, serious klaka~~~~~
tak sangka pula kasut ni ramai peminat~~~~
again, i told about the shop where i bought the shoes

the rp30,oo shoes ( = rm 10? )

the so-called kasut gladiator yang
menjadi idaman ramai, hahaha~

hopefully kawan2 saya dapat jugalah
membeli kasut macam ni, hehehehehe~ ;D

nak dipendekkan cerita, di saat i'm blogging this
those 4 girls are heading to jl. sukajadi dengan niat membeli kasut gladiator
hehehe, well, i wish them the best of luck
mudah2an ada size ok! ;)

p. s : bercakap pasal luna maya, siapa tau sinetron dewi starring her tu kapan?


No comments: