Sunday, July 19, 2009

the rajin ainul?

today is israk mikraj holiday,
saya dah tau nak buat apa!
k e m a s
b i l i k

sampai bersih, licinnnn, legapppppp~
nak sapu cuci mopp lapp sumelah!
sebab ini hari terakhir saya menginap di bilik itu...
bilik yang merupakan
tempat favorit saya bermalas2an,
tempat saya melepaskan penat lelah setelah seharian di rumah sakit, chewah~
& tonight is my last night to enjoy its coziness....
(although dah takda katil, tido atas lantai)
besok pagi i'm bidding my farewell to my beloved tentram room
(oh terasa sangat emosional right now!)
yang saya telah duduki selama 2 tahun.....

(dah kena keluar rumah tentram by end of this month,
& next week saya tak balik bandung,
so besoklah last day berada di rumah tentram)
i'm gonna miss u a lot dear room-y
*sob sob*

No comments: